پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/03/14 - 09:24
  • - تعداد بازدید: 106
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

پیام معاون استاندار بوشهر به مناسبت 14 خردادماه سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، با تسلیت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، قیام خونین 15 خرداد را گرامیداشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی را صادر کرد.
در پیام پورات آمده است:تقارن ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطف و ارزشمندی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره) و شهدای والامقام ۱۵ خرداد پیوندی ماندگار دارد و بر ما واجب است تا در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پایدار و استوار ایستادگی نماییم و برای ترویج و اشاعه فرهنگ و اندیشه ناب امام عزیز و انقلاب اسلامی همراه با با وحدت و همدلی، تمام دسیسه و توطئه‌های شوم دشمنان همانند تمام دوران انقلاب تاکنون ناامید نماییم و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: امام‌ خمینی‌(ره) یک‌ حقیقت‌ روشن و همیشه‌ زنده‌ خواهد بود که نام‌ ایشان پرچم‌ انقلاب، راه‌ او راه‌ انقلاب‌ و اهداف‌ ایشان اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است و بر ما واجب خواهد بود که نام و راه امام راحل را همچون جان، پاسداری کنیم و برای دستیابی به قله‌های عزت، عظمت و موفقیت انقلاب اسلامی، رهپوی واقعی امام خمینی(ره) باشیم.
وی در پایان پیام خود آورده است: بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و توفیق تمام ملت عزیز ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 36633
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین