پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/13 - 11:52
  • - تعداد بازدید: 129
  • - تعداد بازدیدکننده: 125
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در دهه امامت و ولایت

واگذاری 201 قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در دیلم

به میمنت دهه امامت و ولایت 201 قطعه زمین در راستای حمایت از خانواده و قانون جوانی جمعیت به مشمولان این قانون در شهرستان دیلم به واجدان شرایط واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر،  در پنجمین روز از دهه امامت و ولایت قرارداد اراضی مسکونی به خانواده‌های 3 فرزندی و بیشتر در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت به واجدان شرایط در شهرستان دیلم واگذار شد.

در این آیین مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت به اصل 123 قانون اساسی پرداخت و اظهار داشت: بر اساس این اصل همه مردم باید از واحد مسکونی مناسب برخوردار باشند و در این راستا قانون جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی در سال 1400 مصوب و 1401 اجرایی شد.

عزیرالله خورشیدی با بیان اینکه طرح‌های ساخت واحدهای مسکونی در قالب سیاست‌های 4 گانه در حال اجرا است تصریح کرد: نهضت ملی مسکن، نوسازی بافت‌های فرسوده، خود مالکی و واگذاری زمین از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

وی تلاش استاندار بوشهر برای حل مشکلات استان را جهادی و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد توان استان بوشهر برای تسریع در ساخت و واگذاری واحدهای مسکونی به جامعه هدف است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار خانواده 3 فرزندی و بالاتر برای دریافت زمین مسکونی در شهرها و روستاهای استان ثبت‌نام کرده‌اند گفت: تاکنون یک‌هزار دارای شرایط دریافت زمین شده‌اند که در دهه امامت و ولایت این زمین‌ها در حال واگذاری به این خانواده‌ها است.

خورشیدی واگذاری زمین رایگان، پرداخت 550 میلیون تومان وام مسکن و تخفیف در صدور پروانه ساختمانی از جمله ویژگی‌های این طرح دانست و تصریح کرد: در روستاها نیز زمین به جامعه هدف واگذار می‌شود و این درحالی است که ساخت واحدهای مسکونی در روستاها توسط بنیاد مسکن تسریع یافته است.

وی اضافه کرد: سال قبل 2400 واحد مسکونی در روستاها ساخته شد و هدف‌گذاری امسال بالایی 3 هزار واحد مسکونی است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر بیان کرد: تاکنون در شهرستان‌های دیر، دشتی، کنگان، تنگستان زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت واگذار شده و امشب نیز به 201 خانواده دارای 3 فرزند و بیشتر قرارداد این اراضی مسکونی واگذار شد.

در این مراسم قرارداد 201 قطعه زمین به خانواده‌های 3 فرزندی و بیشتر شهرستان دیلم در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت واگذار شد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 37155
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین