پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/18 - 11:42
  • - تعداد بازدید: 128
  • - تعداد بازدیدکننده: 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد؛

واگذاری یک هزار قطعه زمین مسکونی در استان بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در دهه امامت و ولایت یک هزار قطعه به واجدان شرایط و خانواده‌های دارای 3 فرزند به بالا به‌صورت رایگان در استان بوشهر واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر،  محمد هادی رستمیان در آیین آغاز واگذاری زمین مسکونی به کارکنان واجد شرایط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در طرح نهضت ملی مسکن حمایت از تولید و عرضه مسکن را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی که دارای زمین هستند باید در اولویت ساخت مسکن قرار بگیرد و به اداره کل راه و شهرسازی واگذار شود.

وی ساخت مسکن به‌عنوان مطالبه اصلی مردم را در اولویت برنامه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور دانست و خاطرنشان کرد: ساخت مسکن در طرح نهضت ملی در استان بوشهر تسریع یافته و با 4 روش ساخت مسکن و واگذاری زمین در نقاط مختلف استان آغاز شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به واگذاری زمین به واجدان شرایط قانون جوانی جمعیت در استان تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت یک هزار قطعه به واجدان شرایط و خانواده‌های دارای 3 فرزند به بالا به‌صورت رایگان واگذار شد.

رستمیان اضافه کرد: امسال در ساخت مسکن و واگذاری زمین مسکونی در استان بوشهر تدابیر ویژه‌ای به دستور استاندار بوشهر طراحی شده که هر ماه شاهد تحول جدیدی در عرصه خانه‌دار شدن مردم به ویژه افراد محروم و مددجو خواهیم بود.

  • گروه خبری : معاون عمرانی
  • کد خبر : 37245
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین