پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/20 - 18:23
  • - تعداد بازدید: 212
  • - تعداد بازدیدکننده: 206
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

معاون استاندار بوشهر از افتتاح ۲۱۵ طرح اشتغالزایی روستایی در استان بوشهر خبر داد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر از افتتاح ۲۱۵ طرح اشتغالزایی روستایی در استان بوشهر خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر از افتتاح ۲۱۵ طرح اشتغالزایی روستایی در استان بوشهر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اصغر جعفری در آیین بهره‌برداری از واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در روستای دهرود سفلی شهرستان دشتستان اظهار داشت: با فعالیت‌های تعاونی‌ها تحول بسیار خوبی در بخش‌های اقتصاد خرد و روستایی استان بوشهر ایجاد شده که کمکی بزرگ به رونق اشتغال در این استان است.

 

وی افزود: با فعالیت موثر و مطلوب بخش‌های مختلف و بویژه صندوق کارآفرینی امید، شرکت‌های دانش بنیان از روستاییان، سرمایه‌گذاران خرد بخوبی مورد حمایت قرار گرفتند.

 

جعفری ادامه داد: یکی از طرح‌های خوب استان بوشهر که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت واحد پرورش جلبک اسپیرولینا روستای دهرود شهرستان دشتستان است که در بخش‌های مختلفی قابلیت مصرف دارد.

 

وی یادآور شد: در اجرای فازهای ۲ و ۳ طرح یاد شده ۱۵۰ نفر از دیگر روستاییان منطقه، متقاضی هستند که حمایت لازم از آنان انجام می‌شود.

 

جعفری ادامه داد: در این زمینه راه‌اندازی صنعت فرآوری جلبک اسپیرولینا بسیار حائز اهمیت است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار باید به آن توجه ویژه شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر بیان کرد: استان بوشهر با حدود ۶۲۱ روستا، ۴۰۰ روستای آن دهیاری دارد که با حمایت صندوق کارآفرینی امید آمادگی راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی در تمامی آنها وجود دارد.

 

وی گفت: در قالب طرح آمایش سرزمین با توجه ویژه به ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف استان بوشهر از سرمایه‌گذاران حمایت ویژه صورت گیرد.

 

جعفری از افتتاح ۲۱۵ طرح اشتغالزایی روستایی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر ۲۱۵ طرح اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر با ۷۱ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون توسعه و منابع
  • کد خبر : 34361
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین