پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/06/12 - 13:38
  • - تعداد بازدید: 78
  • - تعداد بازدیدکننده: 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل سرمایه ‌‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر تاکید کرد:

لزوم تسریع در تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان بوشهر

مدیر کل سرمایه ‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر بر لزوم تسریع در تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان بوشهر تاکید کرد.

مدیر کل سرمایه ‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر بر لزوم تسریع در تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان بوشهر تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، ضرغام حیدریه در جلسه هماهنگی ایجاد اطلس واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری که به صورت بر خط و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ملی و مسئولین استان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت پایش وضعیت واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه‌ گذاری و نیز هدایت هوشمند سرمایه‌گذاران، طراحی سامانه اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.

حیدریه گفت: تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری با هدف حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران و تسریع در فرایندهای مرتبط صورت گرفته و این موضوع برای دستیابی به اقتصادی پیشرفته، پویا و استفاده بهینه از منابع، امکانات، ظرفیت و توانمندی های استان ضروری به نظر می رسد.

وی اضافه کرد: با نهایی شدن این اطلس، متقاضیان سرمایه گذاری در استان می توانند شرایط را برای سرمایه گذاری در هر نقطه از استان بوشهر بررسی کرده و اقدامات خود را آغاز کنند.

حیدریه تصریح کرد: از آنجا که این سامانه در تمامی استان ها در حال اجراست، تعاملات منطقه ای و ملی را نیز در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر یادآور شد: این مهم با بهره گیری از ظرفیت فنی و اطلاعاتی زیرساخت داده های مکانی کشور و با مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر صورت گرفته و در حال حاضر ۲۴ دستگاه اجرایی در استان بوشهر در حال ارسال، تطبیق و بارگذاری 79 لایه اطلاعاتی مدنظر هستند.

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 38507
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین