پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/06/14 - 10:24
  • - تعداد بازدید: 79
  • - تعداد بازدیدکننده: 79
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد:

صدور بیش از 48 هزار گذرنامه در استان بوشهر

رئیس ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با اشاره به صدور بیش از 48 هزار گذرنامه در استان گفت: از این تعداد گذرنامه، 6 هزار 752 مورد آن تمدید گذرنامه اربعین بوده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: ستاد اربعین استان از اردیبهشت ماه فعال شده و اقدامات لازم در بحث اطلاع رسانی و انجام کارهای فرهنگی، حوزه حمل و نقل، جلب مشارکت‌های مردمی، تامین اقلام مورد نیاز مواکب، موضوعات امنیت و سلامت زائران انجام گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در ستاد هماهنگی اربعین استان 48 مصوبه در راستای هماهنگی و تسهیل‌گری و خدمات رسانی ابلاغ و عملیاتی شد تصریح کرد: همچنین امسال از ظرفیت و توانمندی قشر دانش‌آموزان و دانشجویان استان با مدیریت کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان استفاده شد.
وی افزود: تاکنون 7 آمبولانس با 82 نفر کادر درمانی توسط کمیته بهداشت و درمان به مرز شلمچه اعزام شده است.
پورات گفت: همچنین با تلاش و همت مسئولین گمرکات استان 116 دستگاه کامیونت و تریلر مجوز خروج از گمرکات اخذ شد و 40 دستگاه در حال انجام تشریفات برای خروج هستند.
رئیس ستاد اربعین استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر تعداد 230 دستگاه اتوبوس با پلاک‌های عمومی، دولتی و شخصی برای خدمات به زائران هم استانی تامین شده و از ظرفیت شرکت‌های حمل و نقل تحت نظارت اداره کل راهداری، منطقه ویژه انرژی پارس، سازمان‌ها و ادارت دولتی برای انتقال زائرین استفاده شده است.
وی با اشاره به صدور بیش از 48 هزار گذرنامه در استان بوشهر گفت: صدور گذرنامه اربعین در کوتاه‌ترین زمان صادر و از آمار بیش از 48 هزار گذرنامه صادر شده، تعداد 6 هزار 752 مورد آن تمدید گذرنامه اربعین بوده است.
پورات خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمین اختصاصی در مرز شلمچه از قبیل استقرار پنج کانکس، سرویس بهداشتی صحرایی، تانکر آب شرب و هماهنگی جهت استقرار خودرو آتش نشانی و استقرار تیم هلال احمر، اورژانس، اتفاقات آب و برق از دیگر اقدامات انجام شده توسط ستاد اربعین استان بوشهر بوده است.
رئیس ستاد اربعین استان بوشهر اذعان کرد: همچنین بیش از 150 تن آرد، 150 تن برنج، 70 تن مرغ، 20 تن شکر و روغن از سوی ستاد اربعین استان تامین و تحویل به کمیته مشارکت‌های مردمی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: با دستور استاندار بوشهر و کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان، بخشنامه‌ای جهت اعطای 5 روز مرخصی تشویقی به کارکنانی که قصد شرکت در مراسم و پیاده‌روی اربعین داشتند ابلاغ شد.
وی افزود: امسال در راستای خدمات‌رسانی به زائرین 166 موکب از استان بوشهر به ثبت رسید.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 38519
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین