پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/10/26 - 16:55
  • - تعداد بازدید: 41
  • - تعداد بازدیدکننده: 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر:

سلامت و عدالت در دستگاه های اجرایی استان بوشهر، مستلزم کارکرد صحیح گزینش و گزینشگران است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: سلامت و عدالت در دستگاه های اجرایی استان بوشهر، مستلزم کارکرد صحیح گزینش و گزینشگران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: سلامت و عدالت در دستگاه های اجرایی استان بوشهر، مستلزم کارکرد صحیح گزینش و گزینشگران است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اصغر جعفری در نشست گزینشگران استان بوشهر اظهار داشت: انتخاب افراد صالح و متعهد در دستگاه های اجرایی، مساله مهم و تاثیر گذاری است که نقش گزینشگران در این عرصه بسیار مهم است.

وی افزود: کارمندانی که امروز به عنوان نیروهای شرکتی، قراردادمعین، پیمانی یا رسمی جذب دستگاه های اجرایی می شوند، مدیران آینده کشور هستند لذا، نقش گزینشگران در بدو استخدام کارکنان بسیار اهمیت دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سلامت و عدالت در دستگاه های اجرایی استان بوشهر، مستلزم کارکرد صحیح گزینش و گزینشگران است و اگر در این راستا کم کاری و اهمالی صورت گیرد، خسارت جبران ناپذیری وارد می شود.

جعفری به برگزاری انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و ابراز داشت: حضور پرشور و باشکوه در انتخابات اسفند ماه، دشمنان را ناامید و دوستداران نظام اسلامی را خوشحال می کند.

وی گفت: به فضل الهی، حماسه حضور مردم حزب اللهی ایران اسلامی بویژه استان بوشهر رقم خواهد خورد و بار دیگر دشمنان ناکام می شوند.

  • گروه خبری : معاون توسعه و منابع
  • کد خبر : 38656
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین