پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/06/07 - 11:30
  • - تعداد بازدید: 139
  • - تعداد بازدیدکننده: 135
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد؛

راه‌اندازی انبار مجهز سازمان اموال تملیکی بوشهر با 140 میلیارد تومان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از افتتاح انبار مجهز سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر،  علی باستین در آیین افتتاح انبار مکانیزه و مجهز سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی بوشهر با بیان اینکه تعیین تکلیف کالاها تسریع یافته است، اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده کالاهای رسوبی در استان بوشهر تعیین تکلیف شده است.

وی با گرامیداشت هفته ‌دولت با اشاره به افتتاح انبار مجهز سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر بیان کرد: این انبار با زیربنا بیش از یک هکتار با اعتباری افزون بر 140 میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه محوطه و دیوار این انبار در حال تکمیل است گفت: این انبار به سیستم حفاظتی و اطفا حریق مجهز است که برای نگهداری کالاهای اموال تملیکی استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: قبل از این، انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر استیجاری بدون امکانات لازم بود که با راه‌اندازی این انبار با قفسه‌بندی و مجهز، کالا تا تعیین تکلیف آنها به‌صورت سیستمی و منظم نگهداری می‌شود و هیچ آسیبی نمی‌بیند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از مجموعه کارکنان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: این سازمان در تعیین تکلیف کالاها و راه‌اندازی و تجهیز انبار مکانیزه اقدامات مهم و درخور تحسین انجام داده است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون اقتصادی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 38446
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین