پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/12/04 - 11:40
  • - تعداد بازدید: 194
  • - تعداد بازدیدکننده: 192
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

دولت تمام توان خود را برای مهار و کنترل گرانی بکار گرفته است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: دولت سیزدهم تمام توان و همت خود را برای مهار و کنترل گرانی و تورم در کشور بکار بسته است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: دولت سیزدهم تمام توان و همت خود را برای مهار و کنترل گرانی و تورم در کشور بکار بسته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در آیین تکریم و معارفه سرپرستان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه اظهار کرد: کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد اما با تمام توان و قوا در صدد کنترل و مهار این جنگ است.

وی با اعلام این که برای مردم هر چقدر کار شود کم است، گفت: مجموعه مدیریتی و دستگاه‌های اجرایی استان تلاش می‌کنند با رفع چالش‌ها، زمینه ارائه خدمات در سرفصل‌های مختلف ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: در حوزه امنیتی کشور با جنگ ترکیبی با پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی بیگانه مواجه شده که با تلاش و مجاهدت نیروهای انقلابی و رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب،که اکنون وضعیت بسیار مطلوبی داریم.

پورات افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نه تنها مشت محکمی به استکبار جهانی زد بلکه سبب شد که جریانی که به دنبال ایجاد اغتشاشات در کشور بودند، ناامید شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در هفته آینده، عنوان کرد: در این سفر پروژه هایی خوبی در سطح کلان افتتاح و اجرایی می شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 34709
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین