پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/07 - 16:41
  • - تعداد بازدید: 132
  • - تعداد بازدیدکننده: 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر خبر داد:

خرید تضمینی تولیدات نیروگاه های خورشیدی در استان بوشهر

استاندار بوشهر از خرید تضمینی تولیدات نیروگاه های خورشیدی در استان بوشهر خبر داد.

استاندار بوشهر از خرید تضمینی تولیدات نیروگاه های خورشیدی در استان بوشهر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست شورای آموزش و پژوهش استان با تاکید بر لزوم حمایت از فناوری های نوین و دانش بنیان اظهار داشت: استفاده بهینه از علم و فناوری بویژه در حوزه اشتغالزایی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

 

وی افزود: استان بوشهر دارای پتانسیل بسیار بالایی برای کار و فعالیت اقتصادی است و اگر از امکانات و ظرفیت های موجود، به نحو مطلوب استفاده کنیم، نتایج بسیار خوبی در بر خواهد داشت.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه، استان بوشهر مرز دریایی طولانی دارد، طرح‌های دریامحور از اساسی ترین برنامه های دولت سیزدهم به شمار می رود و اشتغالزایی خوبی نیز دارد.

 

محمدی زاده همچنین با بیان اینکه طرح های نیروگاه خورشیدی در شهرستان های مختلف استان حمایت و پشتیبانی می شوند گفت: متقاضیان این طرح ها از تسهیلات ارزان قیمت بهره مند می شوند تا بدون دغدغه نسبت به اجرای نیروگاه خورشیدی اقدام کنند.

 

استاندار بوشهر یادآور شد: همچنین تولیدات این طرح ها نیز پیشاپیش توسط دولت خریداری می شود و در واقع مشمول خرید تضمینی است.

 

محمدی زاده با بیان اینکه نور خورشید ماده اولیه این طرح است تاکید کرد: راه اندازی نیروگاه ها و پنل های خورشیدی، گام موثری در تولید برق استان است که تولیدات این نیروگاه ها، تحت حمایت و پشتیبانی وزارت نیرو قرار دارد.

 

وی افزود: از متقاضیان دعوت می کنم در سراسر استان نسبت به اجرای طرح های نیروگاه خورشیدی اقدام کنند تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار در این زمینه باشیم.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 37592
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین