پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/01/31 - 16:55
  • - تعداد بازدید: 126
  • - تعداد بازدیدکننده: 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر خبر داد:

تولید بیش از ۱.۴ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان بوشهر

استاندار بوشهر از تولید بیش از ۱.۴ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان بوشهر خبر داد.

استاندار بوشهر از تولید بیش از ۱.۴ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان بوشهر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: افزایش تولیدات کشاورزی مورد توجه و تاکید قرار دارد و تمهیدات لازم دراین زمینه از جمله همکاری با دانش بنیان ها در این خصوص اندیشیده شده است.

 

وی افزود: تولید آبزیان و همچنین گندم نسبت به سنوات قبل رشد قابل توجهی داشته و در سایر محصولات نیز شاهد پیشرفت قابل توجه هستیم.

 

استاندار بوشهر با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲  گفت: برای افزایش تولید محصولات کشاورزی در سال جاری اهتمام خاصی داریم و تلاش داریم بیش از پیش در این مسیر پیشرفت کنیم.

 

وی از تولید ۱.۴ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: امیدوارم با شیوه‌های نوین شاهد رشد تولید باشیم.

 

نوذر منفرد مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز با اشاره به فعالیت بهره‌برداران حوزه کشاورزی استان بوشهر، اظهار داشت: ۳۷ هزار و ۶۰۰ بهره‌بردار در زمینه تولید محصولات کشاورزی زراعی و باغی در استان بوشهر فعال هستند.

 

وی از تولید ۱.۴ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و افزود: میزان انواع محصولات زراعی و باغی این استان یک میلیون و ۴۵۰ هزار تن است که ضرورت دارد کود شیمیایی مورد نیاز اراضی کشاورزی به‌صورت کامل تأمین و به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 35557
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین