پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/01/31 - 08:56
  • - تعداد بازدید: 239
  • - تعداد بازدیدکننده: 234
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی استانداری بوشهر مطرح کرد

تداوم طرح پاکسازی و سالم سازی معابر از وجود معتادین متجاهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرایی شدن پاکسازی و سالم سازی معابر از وجود معتادین متجاهر خبر داد و گفت: این طرح از تاریخ 16 اسفند ماه گذشته تاکنون در حال اجرا است و معتادین متجاهر به مراکز تبصره 2 ماده 16 در چارچوب طرح صیانت هدایت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: در راستای اقدامات فرهنگی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر و فضای مجازی در استان انتشار پیام‌های پیشگیری از طریق سامانه های پیامکی به صورت انبوه و نصب بنر در سطح شهر و توزیع بروشور در مبادی ورودی شهرها انجام پذیرفته است که جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین اقدامات مقابله‌ای و پاکسازی و سالم سازی معابر از وجود معتادین متجاهر و هدایت آنها به مراکز تبصره 2 ماده 16 در چارچوب طرح صیانت از تاریخ 16 اسفند ماه گذشته تاکنون در حال انجام است.

وی گفت: پاکسازی مناطق آسیب‌زا از حضور خرده‌فروشان در چارچوب طرح جمع آوری خرده فروشان نیز اقدامات لازم در سطح استان صورت گرفته است.

پورات افزود: کنترل محورهای مواصلاتی و پایانه‌های مسافرتی به منظور جلوگیری از جابجایی مواد مخدر و کنترل اطلاعاتی قاچاقچیان به توزیع کنندگان محلی و منطقه‌ای نیز در استان به صورت مستمر در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تشدید اقدامات انتظامی در مراکز خرید، تفرجگاه ها و مناطق تجمع مسافران نوروزی برای پیشگیری از تردد خرده فروشان و معتادین متجاهر ویژه ایام نوروز در استان صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شد با توجه به تامین ۵۰ درصد اعتبارات مراکز تبصره ۲ توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهرداری نسبت به پرداخت ۵۰ درصد هزینه های نگهداری معتادان متجاهر به حساب بهزیستی اقدام کنند.

پورات تاکید کرد: ارائه گزارش عملکرد سال گذشته در راستای تفاهم‌نامه‌های منعقده تا پایان هفته آینده به دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت تولید محتوای آموزشی مناسب جهت انتشار در فضای مجازی نیز در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی,گزارش تصویری
  • کد خبر : 35550
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین