پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/06/04 - 17:17
  • - تعداد بازدید: 65
  • - تعداد بازدیدکننده: 59
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

بیش از ۵ هزار شغل جدید در هفته دولت امسال در بوشهر ایجاد شد

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: بیش از ۵ هزار شغل جدید از طرح های هفته دولت امسال در استان بوشهر ایجاد شد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: بیش از ۵ هزار شغل جدید از طرح های هفته دولت امسال در استان بوشهر ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در آیین تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان اصناف استان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت به طرح‌های این هفته پرداخت و اظهار داشت: در هفته دولت امسال یک‌هزار و 159 طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی میزان سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها از سوی بخش خصوصی و دولت را افزون بر 270 هزار میلیارد تومان دانست و افزود: این طرح‌ها در شرایط جنگ اقتصادی افتتاح و یا اجرایی می‌شود که نشان از ناکام شدن اهداف دشمنان در این شرایط است.

 

وی با بیان اینکه بیش از 93 درصد سرمایه‌گذاری طرح‌های یاد شده در بخش اقتصادی است تصریح کرد: 250 هزار میلیارد تومان از این میزان سرمایه‌گذاری در بخش اقتصادی است که 93 درصد طرح‌ها شامل می‌شود که نشان می‌دهد دشمنان در جنگ اقتصادی ناکام شده‌اند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تعداد اشتغال‌زایی این طرح‌ها را 5 هزار و 406 نفر دانست و بیان کرد: بوشهر به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده به‌گونه‌ای که استان بوشهر از حیث سرمایه‌گذاری از دهه فجر تاکنون رتبه نخست اول در کشور کسب کرده است.

 

باستین یکی از مهمترین اهداف تشکیل بسیج اصناف را نظارت صنوف و کسبه بر فعالیت‌های خودشان دانست و تأکید کرد: این مهم یکی از مقوله‌های حکمرانی مطلوب اسلامی است که انتظار مردم را برآورده می‌کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر زنده نگه داشتن چهره بازار اسلامی را اهداف مهم تشکیل بسیج صنوف و بازار دانست و افزود: بسیج بازار و اصناف بر اساس موازین اسلامی عمل و بازار را مدیریت می‌کند تا ضمن برقراری بازار اسلامی، از نفوذ رباخواری، گران‌فروشی و کم‌فروشی جلوگیری کند.

 

وی با بیان اینکه کسبه و اصناف باید با مدیریت انقلابی و اسلامی توطئه‌های دشمنان به‌موقع شناسایی و خنثی کنند گفت: الحمدلله در روحیه بسیجی بازاریان و اصناف استان بوشهر دیده می‌شود و بسیج اصناف به‌خوبی فتنه و توطئه دشمن در حوزه حذف ارز ترجیحی مدیریت کرد که خدمات بسیج و اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و بازاریان در ناامید کردن دشمنان قابل تحسین و تقدیر است.

 

باستین سال مهار تورم و رشد تولید را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر نقش مهم اصناف و بازاریان در تحقق این شعار افزود: در ستاد تنظیم بازار رسالت و مأموریت‌های حوزه‌های گوناگون در تحقق مهار تورم و رشد تولید تعیین و ابلاغ شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر کنترل و نظارت بر بازار از مبدا تا مقصد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بسیج اصناف در این حوزه می‌تواند مأموریت خطیر سازمانی انجام دهد، بسیج در عرصه‌های مختلف که حضور دارد، موفقیت در پی و رضایت مردم در پی دارد.

  • گروه خبری : معاون اقتصادی
  • کد خبر : 38157
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین