پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/06/05 - 14:15
  • - تعداد بازدید: 210
  • - تعداد بازدیدکننده: 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با هفته دولت

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان بوشهر معرفی شدند

دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و کارکنان ادارات در مصلا جمعه بوشهر برگزار شد.

در این جشنواره 18 دستگاه اجرایی در 13 محور برتر و تجلیل شدند.

گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها، اداره کل بنادر و دریانوردی، گروه تولیدی و خدماتی، صمت و گروه فرهنگی، علمی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برتر شدند.

 در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی / گروه عمومی امنیتی و قضایی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، گروه اقتصادی مالی / گمرک و بخش اقتصاد مقاومتی 2 دستگاه شرکت آب و فاضلاب و نوسازی و تجهیز مدارس استان برتر شدند.

در محور جلب رضایت مردم از خدمات دولت، سه دستگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن برتر شدند و در محور بهبود امور کسب و کار / اداره کل امور اقتصادی و دارایی / محور حمایت از خانواده و جوانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان دستگاه‌های برتر معرفی و تجلیل شدند.

در محور ایجاد اشتغال، جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برتر شدند و اداره کل ثبت احوال استان در محور تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی به‌عنوان دستگاه برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخش اجرا مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری 2 دستگاه شرکت آب منطقه‌ای و راه و شهرسازی استان در جشنواره بیست و ششم شهید رجایی استان بوشهر برتر شدند.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار,گزارش تصویری
  • کد خبر : 38212
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین