پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/26 - 11:38
  • - تعداد بازدید: 118
  • - تعداد بازدیدکننده: 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خبر داد

برگزاری جشنواره طرح‌های تولیدی، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین دهیاری‌های استان بوشهر

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از برگزاری نخستین جشنواره ملی طرح‌های تولیدی، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین دهیاری‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سهراب امیری‌نژاد از برگزاری نخستین جشنواره طرح‌های تولیدی، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین دهیاری‌های استان خبر داد و بیان کرد: در راستای تقویت و تشویق دهیاری‌ها و صاحبان ایده در روستاها و ایجاد انگیزه مضاعف در نهاد دهیاری نخستین جشنواره ملی طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها با رویکرد تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین دهیاری‌ها طراحی و اجرایی شده است.

وی اهداف برگزاری جشنواره یاد شده را شناسایی و معرفی طرح‌های تولیدی دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و ظرفیت‌های روستایی، رونق تولیدات و معرفی تجارب موفق روستایی و گسترش آن به سایر روستاها اعلام و خاطرنشان کرد: تجاری‌سازی دانش بومی و محلی، ایجاد خوشه‌های کسب‌وکار روستایی و تقویت روحیه خلاقیت و نوآوری در مدیریت محلی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره طرح‌های تولیدی، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین دهیاری‌های استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه طرح‌های ارسالی به جشنواره باید در 2 سال اخیر اجرا شده باشد گفت: این طرح‌ها باید بر اساس معیارهای دانش‌بنیان طراحی شده در ایجاد آن از دانش بومی استفاده شده باشد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر افزود: جلب مشارکت بانوان و جوانان و اقشار آسیب‌پذیر، همچنین منطبق بودن بر اهداف توسعه پایدار و ایجاد اشتغال از معیارهای مهم پذیرش این طرح‌ها است.

امیری‌نژاد با تأکید بر مشارکت دهیاری‌های سراسر استان بوشهر در این جشنواره مهم اضافه کرد: شیوه‌نامه شرکت در جشنواره طرح‌های تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین دهیاری‌ها از طریق نشانی اینترنتی www.imo.org.ir در دسترس است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 37379
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین