پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/01 - 15:51
  • - تعداد بازدید: 283
  • - تعداد بازدیدکننده: 255
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر خبر داد

برپائی نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از برپائی نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خبر داد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از برپائی نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خبر داد.

 

 به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، رقیه زنگنه‌نژاد در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: این دومین نمایشگاه بانوان شاغل است که در راستای افزایش نقش آفرینی بانوان، ایجاد بستر مناسب برای مهارت افزایی و هنرجویی بانوان شاغل و همچنین با هدف ارج نهادن به تلاش‌های بانوان شاغل در حوزه صنایع دستی و کسب و کارهای کوچک برپا شده است.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر افزود: بیش از 20 غرفه در این نمایشگاه برقرار است و شاغلین 7 دستگاه اجرایی استان بوشهر در این نمایشگاه حضور دارند.

 

وی اضافه کرد: امیدوار هستم با برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها شاهد شکوفایی خلاقیت‌های بانوان استان در حوزه اشتغال‌زایی باشیم.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر تاثیر اقتصادی مشاغل خانگی در اقتصاد خانواده محور خاطر نشان کرد: بانوان می‌توانند احیاکننده نظام اقتصادی پویا و مولد در بطن خانواده باشند.

 

وی یادآور شد: نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان شاغل استان، تا چهارم تیرماه در محل گالری سوره برپاست.

 

بر اساس این گزارش، آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، مدیر کل حوزه استاندار، مشاور استاندار در امور روحانیت، مدیر حوزه هنری و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

  • گروه خبری : مدیران ستادی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 36930
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین