پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/13 - 15:14
  • - تعداد بازدید: 95
  • - تعداد بازدیدکننده: 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد:

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات در 11 اسفند امسال گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور استفاده خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر اکبر پورات رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در دیدار با آیت اله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهار داشت: جلسات ستاد انتخابات استان به طور منظم و مستمر در حال برگزاری است و شناسایی نیازمندی‌ها و رفع آن به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور استفاده خواهیم کرد، گفت: دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است اما مردم با بصیرت بار دیگر این نقشه‌ها را نقش بر آب خواهند کرد.

پورات افزود: دوره‌های آموزشی تخصصی برای مجریان و ناظران انتخابات در استان به صورت منظم برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: تمام سعی خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد بکار خواهیم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: امسال انتخابات در بیش از ۸۲۳ شعبه اخذ رای، ۴۰ شهر، ۶۴۰ روستا و آبادی و ۱۰ شهرستان استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37162
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین