پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/21 - 15:24
  • - تعداد بازدید: 265
  • - تعداد بازدیدکننده: 255
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

استاندار بوشهر: بخش زیادی از پروژه‌های دهه فجر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی شد

استاندار بوشهر گفت: بخش زیادی از پروژه‌های دهه فجر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی شد.

استاندار بوشهر گفت: بخش زیادی از پروژه‌های دهه فجر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب گناوه- برازجان اظهار داشت: منطقه شبانکاره دارای ظرفیت ارزشمندی در حوزه کشاورزی است و اجرای طرح‌های آبرسانی در این منطقه اهمیت زیادی دارد.

 

وی با تقدید از مجریان طرح انتقال آب افزود: قرارگاه امام حسن(ع)، فرماندهی نیروی دریایی سپاه استان و آب منطقه‌ای استان برای اجرای این طرح بزرگ آبرسانی اهتمام خاصی داشتند که شایسته تقدیر هستند.

 

استاندار بوشهر خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشاورزی شد و خاطر نشان کرد: باید از اراضی کشاورزی بیش از گذشته، بهره‌برداری کنیم و با توجه به آب مناسب و زمین حاصلخیز و آفتاب کافی، باید بیشترین بهره را در این منطقه ببریم.

 

محمدی زاده با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران گفت: تنها راه غلبه بر تحریم‌ها و شکوفایی اقتصادی، حضور مردم در عرصه است و امروز از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در همه نقاط استان حمایت می‌کنیم.

 

وی ابراز داشت: اکنون با تدابیر دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی آثار موفقیت و پیروزی در تمام عرصه‌ها پدیدار است. محمدی زاده اضافه کرد: دفاع مقدس موجبات استقلال نظامی و امنیتی کشور شد و در جنگ اقتصادی نیز با همان روحیه و با استفاده از ظرفیت جوانان بسیجی و با حرکت جهادی به موفقیت می‌رسیم.

 

استاندار بوشهر ابراز داشت: ۷ میلیارد دلار پروژه در حوزه گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی تا پایان سال افتتاح می‌شود که در جنگ اقتصادی ارزشمند است.

 

وی افزود: ۳۲ هزار میلیارد تومان نیز پروژه و طرح اقتصادی و عمرانی در شهرستان‌های ده‌گانه استان، افتتاح و اجرایی شده است.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: بخش عظیمی از پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح و عملیاتی شده است و رشد بی سابقه‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

 

در پایان این مراسم از مادر شهیدان خان‌عزیزی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34377
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین