پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/18 - 16:00
  • - تعداد بازدید: 322
  • - تعداد بازدیدکننده: 318
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز خبرنگار

استاندار بوشهر از صدا و سیما بازدید کرد

استاندار بوشهر به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از صدا و سیمای بوشهر بازدید و با مدیرکل و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده بمناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در صدا و سیمای مرکز بوشهر با مدیر کل و خبرنگاران این رسانه دیدار کرد.

استاندار بوشهر در این بازدید با اشاره به تفاوت‌های خبر استعماری با خبر حوزه انقلاب خاطر نشان کرد: کشورهای استعمارگر از خبر در راستای اهداف حاکمیتی و استعماری استفاده می‌کنند و این در حالی‌ست که رسانه‌های انقلابی در مسیر حقیقت طلبی و حق‌گویی گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در جنگ ترکیبی با دشمنان قرار دارد افزود: یکی از ابزارهای مهم در جنگ ترکیبی، رسانه و خبر است و رسانه‌ها در این حوزه نقش اساسی دارند.

استاندار بوشهر با تشبیه شرایط کنونی با دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در جنگ اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی، دشمنان خاکریز به خاکریز جلو می‌آیند و رسانه‌ها با اطلاع رسانی دقیق و به موقع می‌توانند آگاهی بخشی کرده و مددرسان انقلاب اسلامی باشند.

محمدی‌زاده بیان کرد: علاوه بر تجهیزات جنگ رسانه‌ای، دشمنان اخیرا از هوش مصنوعی نیز بهره می‌برند و با تصویرسازی غیر واقعی، یک واقعه که وجود خارجی ندارد را کاملا واقعی جلوه می‌دهند و در تیراژ وسیع منتشر کنند.

استاندار بوشهر گفت: خبرنگاران در خاکریز رسانه‌ای نقش آفرین هستند و همانند رزمنده‌ای که در دوران دفاع مقدس، در خاکریزهای جنگی جانفشانی می‌کرد، امروز خبرنگاران با اطلاع رسانی شفاف و سالم، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

محمدی زاده به نقش صدا و سیما در انعکاس اخبار اشاره کرد و افزود: خبرنگاران صدا و سیما در سرما و گرما و در هر شرایطی در راستای اطلاع رسانی، اهتمام می‌ورزند و نقش صدا و سیما در چرخه خبر، محوری و تعیین کننده است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار,گزارش تصویری
  • کد خبر : 37754
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین