پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/07/01 - 10:55
  • - تعداد بازدید: 25
  • - تعداد بازدیدکننده: 25
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

استاندار بوشهر از استخدام بیش از یک‌هزار و 500 نفر در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان خبر داد

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه امسال تاکنون طرح‌های مهمی در حوزه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر اجرایی و افتتاح شده است اظهار داشت: در هفته دولت امسال یک‌هزار و 159 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرهای مختلف استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که این نوع حرکت‌ها رو به رشد و افزایش است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه امسال تاکنون طرح‌های مهمی در حوزه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر اجرایی و افتتاح شده است اظهار داشت: در هفته دولت امسال یک‌هزار و 159 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرهای مختلف استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که این نوع حرکت‌ها رو به رشد و افزایش است.

وی با اشاره به اینکه امسال در پیاده‌روی اربعین حسینی حماسه بی‌نظیری خلق شد گفت: در این راستا مردم استان بوشهر در این پیاده‌روی نقش مهم و ارزنده‌ای ایفا کردند و راه‌اندازی 166 موکب مردمی استان در خدمات‌رسانی به زائرین حسینی در تغذیه، اسکان و برنامه‌های فرهنگی معنوی درخور تحسین است.

‌استاندار بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این ایام را نقطه درخشان انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: انتقال رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام به نسل جوان و نوجوان یک ضرورت است.

محمدی‌زاده از جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در شش ماه نخست امسال 2 هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر در تزریق به پروژه‌های عمرانی جذب شد و این درحالی است که 7 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها گفت: در نیمه نخست امسال 1700 میلیارد تومان اعتبار از این محل در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان قرار گرفته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بیش از 99 درصد اعتبارات استان جذب شده است گفت: خدمات صنعت آب و برق در تابستان امسال قابل تقدیر است چراکه امسال بدون مشکل با تلاش دست‌اندرکاران شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر سپری شد.

محمدی‌زاده سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف استان بوشهر را یادآور شد و افزود: امسال بیش از یک‌هزار و 500 نفر در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان استخدام می‌شوند که لازم است دستگاه‌ها برای جذب سهمیه استخدامی از این فرصت حداکثر استفاده کنند.

وی اضافه کرد: نیاز است برای شرکت‌کنندگان قبل از برگزاری آزمون استخدامی، از سوی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی آموزش‌های لازم برای افزایش آمادگی جوانان استان بوشهر ارائه شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف افزایش یافته است افزود: علاوه بر این 858 نفر در صنایع و شرکت‌های زیر مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام می‌شوند که آزمون آن هفته گذشته در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

محمدی‌زاده به برگزاری انتخابات 11 اسفند سال جاری پرداخت و بیان کرد: دشمن پس از شکست در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای، برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هم اکنون برنامه‌ریزی کرده که لازم است همه دست‌اندرکاران زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات 11 اسفند را فراهم کنند.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 38824
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین