پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/13 - 10:24
  • - تعداد بازدید: 178
  • - تعداد بازدیدکننده: 170
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد

آغاز ساخت پروژ‌ه‌های اقتصادی در استان بوشهر با اعتبار 300 هزار میلیارد تومان

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: آغاز ساخت پروژ‌ه‌های اقتصادی در استان بوشهر با اعتبار 300 هزار میلیارد تومان نسبت به سال گذشته رشد ۵ برابری دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: آغاز ساخت پروژ‌ه‌های اقتصادی در استان بوشهر با اعتبار 300 هزار میلیارد تومان نسبت به سال گذشته رشد ۵ برابری دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در آیین آغاز عملیات اجرایی اسکله بندر تجاری بوالخیر در شهرستان تنگستان با بیان اینکه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار و عبادت است، اظهار داشت: لحظه به لحظه خدمت به مردمی که در برابر ظلم، استبداد و بی‌عدالتی قیام کردند و مردمی‌ترین نظام جهان را پایه‌ریزی کردند را باید قدر دانست.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر پرو‌ژه‌های مختلفی در سطح استان افتتاح و آغاز عملیات آن‌ها آغاز می‌شود، اضافه کرد:  در مجموع امسال عملیات اجرایی پروژ‌ه‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف آغاز خواهد شد که نسبت به سال گذشته رشد ۵ برابری را نشان می‌دهد.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در استان رشد فزایند‌های داشته است، عنوان کرد: از مجموعه ۳۱۲ هزار میلیارد تومان پروژ‌ه‌های افتتاحی  و آغاز عملیات اجرایی استان بوشهر، ۳۰۰ هزار میلیارد تومان آن در حوزه اقتصادی است که با اتمام آن‌ها ۱۸ هزار شغل پایدار در سطح استان ایجاد خواهد شد.

بندر تجاری بوالخیر از جمله بنادر تجاری مهم استان بوشهر است و از آنجا که توسعه اسکله‌های بنادر یکی از راه‌های توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است که این اسکله نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون اقتصادی
  • کد خبر : 34068
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین