پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/03/18 - 09:24
  • - تعداد بازدید: 126
  • - تعداد بازدیدکننده: 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر :

مصوبه تهاتر میوه‌های گرمسیری در استان اجرایی و عملیاتی شود

استاندار بوشهر به مصوبه تهاتر خرما استان بوشهر با میوه‌های گرمسیری اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود با پیگیری لازم این مصوبه در استان اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با اشاره به اینکه از هر 20 درخواست مجوز در حوزه معدن یک درخواست منجر به صدور می‌شود و از 7 کارخانه سیمان مصوب در استان تنها سه کارخانه فعال هستند اظهار داشت: این مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و پیگیری می‌شود.  

وی در خصوص کشتی‌های صید ماهیان یال اسبی در استان بوشهر افزود: هفته آینده جلسه‌ای با حضور استان‌ هرمزگان و مسئولانی از مرکز در استان بوشهر برگزار و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.    

استاندار بوشهر در خصوص مصوبه تهاتر خرما با میوه‌های گرمسیری اظهار کرد: این جزء مصوبه‌هایی است که هنوز به استان ابلاغ نشده و انتظار می‌رود با پیگیری لازم این مصوبه در استان اجرایی و عملیاتی شود.   

محمدی‌زاده در خصوص بخشی از خرمای به فروش نرفته استان بوشهر گفت: باید با تامین تسهیلات لازم این محصول باقی مانده خریداری و تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: تامین 20 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه رونق تولید طی 2 سال از جمله مصوبه‌های دولت در سفر به استان بوشهر به شمار می‌رود که هنوز ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 36700
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین