پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/25 - 17:17
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدیدکننده: 208
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری هفتادمین ملاقات عمومی استاندار بوشهر با محوریت رسیدگی به مشکلات خانواده‌های بی‌سرپرست/ دستور استاندار به تمام مدیران استانی و شهرستانی

هفتادمین ملاقات عمومی استاندار بوشهر با محوریت رسیدگی به مشکلات خانواده‌های بی‌سرپرست برگزار شد.

هفتادمین ملاقات عمومی استاندار بوشهر با محوریت رسیدگی به مشکلات خانواده‌های بی‌سرپرست برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، هفتادمین ملاقات چهره به چهره استاندار بوشهر با بررسی مسایل و مشکلات خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست در دفتر استاندار برگزار شد.

 

در این ملاقات عمومی که تعدادی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان نیز حضور داشتند، استاندار بوشهر با حوصله، پای درد دل‌های خانواده‌ها نشست و بلافاصله نیز خطاب به مدیران مرتبط، دستورات لازم برای پیگیری و رفع دغدغه‌های خانواده‌ها را صادر کرد.

 

استاندار بوشهر در حاشیه این ملاقات عمومی اظهار داشت: گره‌گشایی از مشکلات مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان به شمار می‌رود و دولت سیزدهم در این زمینه اهتمام ویژه‌ای دارد.

 

احمد محمدی زاده خطاب به مدیران استانی و شهرستانی افزود: درب اتاق مدیران کل ستادی و اجرایی و فرمانداران و همچنین شهرداران و مدیران شهرستانی باید به روی مردم باز باشد تا بدون واسطه و به شکل مستقیم، مشکلات خود را مطرح کنند.

 

وی یادآور شد: مدیران موظفند تا رفع کامل مشکلات مردم، پیگیری کنند و اگر موضوعی نیز از لحاظ قانونی مشکل داشته و قابل حل نیست، با تکریم و احترام پاسخ دهند و با شفافیت دلایل عدم انجام کار را برای متقاضیان تشریح کنند.

 

بر اساس این گزارش، تاکنون ۷۰ جلسه ملاقات عمومی استاندار بوشهر در دفتر استاندار و در شهرستان‌ها و بخش‌ها برگزار شده و بیش از یک‌هزار و ۱۱ نفر از مردم استان، مشکلات خود را به طور مستقیم با مدیر ارشد استان مطرح کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34486
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین