پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/12 - 13:16
  • - تعداد بازدید: 295
  • - تعداد بازدیدکننده: 274
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر خبر داد:

ایجاد بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی دهه فجر در استان بوشهر

استاندار بوشهر از ایجاد بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی دهه فجر در استان بوشهر خبر داد.

استاندار بوشهر از ایجاد بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی دهه فجر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در حاشیه آغاز ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و مقایسه خدمات نظام اسلامی با دوران پیش از انقلاب، امری لازم و ضروری است.

 

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان باید با خدمات بی‌نظیر نظام اسلامی آشنا شوند افزود: دولت سیزدهم برای رضایت‌مندی مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار تلاش شبانه‌روزی داشته و حجم و کیفیت خدمات، نشان دهنده نگاه خاص دولت به معیشت مردم است.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امسال در دهه فجر در استان بوشهر ۹۳۸ پروژه شامل طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف اجرایی و افتتاح می‌شوند که انتظار داریم در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی نیز تاثیرگذار باشد.

 

وی تصریح کرد: تعداد ۸۰۱ پروژه و طرح عمرانی با اعتبار حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان و ۱۳۷ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در استان در دهه فجر، افتتاح و اجرایی می شوند.

 

محمدی زاده گفت: از مجموع ۱۳۷ پروژه اقتصادی، ۹۶ پروژه با اعتبار ۲۳۹ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۴۱ پروژه با سرمایه ‌گذاری ۶۱ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: در مجموع با افتتاح و عملیات اجرایی پروژه‌های اقتصادی در استان بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در استان بوشهر ایجاد می‌شود که امری بسیار مهم است.

 

محمدی زاده تصریح کرد: از ۸۰۱ پروژه عمرانی، تعداد ۶۱۹ پروژه با اعتبار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۸۲ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۸۲۸ میلیارد تومان نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: امروز ۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان بوشهر شامل ۴۹ پروژه عمرانی با اعتبار یک‌هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان و ۳۸ پروژه اقتصادی با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا اجرایی می‌شوند.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34039
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین