پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/03/25 - 13:35
  • - تعداد بازدید: 151
  • - تعداد بازدیدکننده: 148
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

۱۴۳ موکب‌دار اربعین حسینی (ع) استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر تجلیل شدند

۱۴۳ موکب‌دار اربعین حسینی (ع) استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر تجلیل شدند.

۱۴۳ موکب‌دار اربعین حسینی (ع) استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر تجلیل شدند.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آئین تجلیل از ۱۴۳ موکب‌دار اربعین حسینی (ع) استان بوشهر با بیان اینکه راهپیمایی اربعین فرصتی برای معرفت افزایی و ترویج فرهنگ دینی است اظهار داشت: بخشی از جهاد تبیین در همین شعارها و هدف گذاری‌ها خود را نشان می‌دهد که باید از این فرصت مهم بهره بیشتری در این مسیر برداشته شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه‌ساز حرکت اربعین است افزود: حرکت عظیم اربعین مقدمه ظهور حضرت ولیعصر (عج) است، هر موکب نه تنها یک سنگر بلکه بعنوان یک خط دفاعی و قرارگاه دفاع فرهنگی به شمار می‌رود.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: درجنگ ترکیبی که امروز دشمن به راه انداخته مواکب بعنوان قرارگاه‌های دفاع فرهنگی از اسلام و انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند. وی تاکید کرد: موکب‌داران در ایمان افزایی و امید آفرینی به نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی برعهده دارند.

 

محمدی‌زاده با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان امسال گفت: دشمن امروز تمام سعی خود را در این جنگ ترکیبی برای مشارکت نکردن مردم متمرکز کرده است و شما موکب‌داران بعنوان قرارگاه‌های فرهنگی باید با استفاده از این حرکت الهی بسترساز مشارکت و حضور مردم در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی باشد.

 

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی حرم است و امروز باید از این حرم در مقابل توطئه دشمن دفاع کرد.

 

محمدی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام یکصد هزار نفر زائر اربعین حسینی افزود: همه با هم همراه و همدل برای اعزام به موقع زائران و خودروها برای پشتیبانی از این سفر مهم و تاریخی فراهم است.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر نیز با بیان اینکه موکب‌داران فرصتی مهم به شمار می‌روند گفت: موکب‌داران تنها مسئول موکب در ایام اربعین نیستند بلکه مجری هر حرکت جهاد گرانه در استان و سایر استان‌های کشور به شمار می‌روند.

 

عبدالرضا مطاف افزود: موکب‌دارن بعنوان فرصتی ارزشمند برای دولت هستند که بتوانند در حرکت‌های خودجوش و مردمی در کنار دولت ایفای نقش کنند.

 

وی اظهار کرد: موکب‌داران در زلزله کرمانشاه، سیل خرم‌آباد، خوزستان، رسیدگی به روستاهای محروم بشاگرد هرمزگان و زلزله هرمزگان نقش ویژه‌ای ایفا کردند و در این شرایط نیز هرجا نیاز باشد موکب‌داران حسینی با تمام توان آمادگی خدمت رسانی دارند.

 

مطاف گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و با هدف خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی امسال ۱۲۰ موکب راه‌اندازی می‌شود.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 36841
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین