پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/03/25 - 15:38
  • - تعداد بازدید: 181
  • - تعداد بازدیدکننده: 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر مطرح کرد

پرداخت 40 درصد اعتبارات تبصره 16 در طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ابلاغ تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه به استان بوشهر گفت: تاکنون 40 درصد این اعتبارات در بخش‌های مختلف اشتغال‌زایی، کارآفرینی و تولیدی جذب شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در نشست شورای اداری  استان بوشهر مهار تورم و رشد تولید را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در راستا برنامه‌هایی لازم برای تحقق این شعار تهیه و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در مهار تورم و رشد تولید به دستگاه‌های مختلف و فرمانداری‌ها ابلاغ شده است گفت: ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا برای تمامی شهرستان‌های استان طراحی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اجرایی شدن طرح ملی کالا برگ الکترونیکی و ساماندهی یارانه آرد و نان در استان خبر داد و بیان کرد: تولید و سرمایه‌گذاری در سال 1401 شتاب گرفت و امسال نیز این طرح‌ها بیش از سال گذشته تسریع می‌یابد.

باستین تولید محصولات در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: طرح و برنامه مهار تورم و رشد تولید با هماهنگی دستگاه‌ها تا 15 تیر ماه نهایی و ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در تبصره 16 توفیقات خوبی حاصل شده است گفت: تاکنون 40 درصد تسهیلات تبصره 16 در استان بوشهر پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ابلاغ یک‌هزار و 446 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه به استان بوشهر گفت: تاکنون 580 میلیارد تومان این تبصره در قالب پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف اشتغال‌زایی، کارآفرینی و تولیدی جذب شده است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون اقتصادی
  • کد خبر : 36845
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین