پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/31 - 12:52
  • - تعداد بازدید: 92
  • - تعداد بازدیدکننده: 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خبر داد

تدوین ۳۲۰ برنامه فرهنگی ویژه هفته دولت در استان بوشهر

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در هفته دولت گفت: در این هفته ۳۲۰ برنامه فرهنگی تدوین شده و در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سید عباس موسوی‌نژاد با بیان اینکه در این هفته برنامه‌های مهمی تدوین شده است، اظهار داشت: افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در استان بوشهر ویژه هفته دولت تدارک دیده شده است.

وی از تدوین برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر در ایام هفته دولت خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی 320 برنامه فرهنگی ویژه ایام هفته دولت در استان بوشهر تدوین شده که بر اساس برنامه‌ریزی اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به  برنامه‌های شاخص فرهنگی در هفته دولت افزود: از جمله برنامه‌های هفته دولت افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی در مصلا بوشهر 5 شهریورماه راه‌اندازی می‌شود که همه دستگاه‌های دولتی و نهادها مشارکت دارند.

موسوی‌نژاد از برگزاری یادواره شهدای دولت در مصلا بوشهر خبر داد و بیان کرد: همزمان با هفته دولت جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، همایش تجلیل کارمندان نمونه و همایش روایت دختران ایران در مصلا جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی از گلزار شهدا و اجرا برنامه‌های متنوع در شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های هفته دولت دانست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با تأکید به نگاه فرهنگی دولت افزود: بخش قابل توجهی از طرح و زیرساخت‌های عمرانی با نگاه فرهنگی شامل، مدارس، مجتمع‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و کتابخانه در هفته دولت افتتاح می‌شود و این خدمت‌رسانی با همکاری مسئولان و مردم ادامه دارد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 37984
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین