پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/06/04 - 13:52
  • - تعداد بازدید: 176
  • - تعداد بازدیدکننده: 163
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور استاندار بوشهر انجام شد

افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی گناوه با سرمایه‌گذاری ۲۶۰۰ میلیارد

در سومین روز از هفته دولت ۵۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان با حضور استاندار بوشهر در گناوه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر،  در سومین روز از هفته دولت طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی در شهرستان گناوه با حضور استاندار بوشهر وارد مدار بهره‌برداری شد.

در آیین افتتاح این طرح‌ها استاندار بوشهر با تبریک هفته دولت توجه ویژه به مطالبات مردم را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مطالبات و درخواست‌های مردم شده است که طرح‌های اشتغال‌زایی و تأمین مسکن در اولویت قرار دارد.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به افتتاح و آغاز طرح‌های عمرانی و اقتصادی در گناوه گفت: در هفته دولت 81 پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری شش هزار و 368 میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح و یا اجرایی می‌شود.

وی از افتتاح 57 پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 625 میلیارد تومان در گناوه خبر داد و بیان کرد: در این راستا 6 طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 114 میلیارد تومان افتتاح شد.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح 51 طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار 511 میلیارد تومان در گناوه خبر داد و تصریح کرد: در مجموع 24 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 4 هزار و 856 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن در شهرستان گناوه آغاز شده است.

محمدی‌زاده از واگذاری 476 قطعه زمین مسکونی به متقاضیان در گناوه خبر داد و اضافه کرد: این زمین‌های مسکونی معادل یک‌هزار و 151 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به افتتاح واحد تولیدی خوراک آماده واحدهای مرغداری در گناوه گفت: این مرکز تولیدی به ظرفیت تولید 40 تن در یک شیفت با سرمایه‌گذاری 65 میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار,گزارش تصویری
  • کد خبر : 38144
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین