پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/27 - 23:31
  • - تعداد بازدید: 121
  • - تعداد بازدیدکننده: 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیگیری راه آهن و آزادراه توسط استاندار بوشهر در دیدار با وزیر راه و شهرسازی

استاندار بوشهر در نشست استانداران بوشهر و فارس با وزیر راه و شهرسازی، خواستار توجه ویژه به تکمیل راه‌آهن شیراز به بوشهر و آزادراه دالکی به کنارتخته شد.

استاندار بوشهر در نشست استانداران بوشهر و فارس با وزیر راه و شهرسازی، خواستار توجه ویژه به تکمیل راه‌آهن شیراز به بوشهر و آزادراه دالکی به کنارتخته شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در حاشیه بازدید استانداران از آزادراه شیراز - اصفهان در نشست با وزیر راه و شهرسازی و استاندار فارس اظهار داشت: احداث راه‌آهن شیراز به بوشهر و اتصال بوشهر به شبکه ریلی سراسری از دغدغه‌های مهم استان است و رئیس جمهور نیز تاکید زیادی بر تحقق این مهم دارد.

وی افزود: در دولت سیزدهم، تحرکات خوبی در راستای فعال‌سازی پروژه راه‌آهن شیراز به بوشهر انجام شده و امیدوارم در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل این طرح بزرگ و مهم باشیم.

استاندار بوشهر به محور دالکی به کنارتخته اشاره کرد و یادآور شد: تامین به موقع اعتبارات این پروژه، موجبات تسریع در تکمیل این محور مهم و استراتژیک است.

محمدی زاده بیان کرد: از وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم در تکمیل ۲ پروژه بزرگ که بین بوشهر و فارس مشترک است، اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در این نشست با اشاره به تکمیل کریدور شمال به جنوب، بر اتصال بوشهر به این آزادراه تاکید کرد.

محمدی زاده بیان کرد: در واقع آزادراه بوشهر به شیراز به محور شیراز- اصفهان و کریدور شمال به جنوب متصل می‌شود.

وی اضافه کرد: وزیر راه بر تکمیل قطعات مختلف راه‌آهن شیراز به بوشهر نیز تاکید کرد.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 37396
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین