پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/15 - 15:20
  • - تعداد بازدید: 342
  • - تعداد بازدیدکننده: 334
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام استاندار بوشهر بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع)

استاندار بوشهر با صدور پیامی، سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روز مرد و پدر را به مردم استان بوشهر تبریک گفت.

استاندار بوشهر با صدور پیامی، سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روز مرد و پدر را به مردم استان بوشهر تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی، ۱۳ رجب سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، روز مرد و پدر را به مردم استان بوشهر تبریک گفت.

 

استاندار بوشهر در این پیام با اشاره به تقارن ولادت حضرت علی (ع) با ایام‌الله دهه فجر خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با الهام گرفتن از آموزه‌های اسلامی و آیینی بر ظلم و طاغوت به پیروزی رسید و امروز با گذشت ۴۴ سال، با اقتدا به شیوه و روش ائمه اطهار علیه‌السلام، شاهد اعتلای بیشتر نظام اسلامی هستیم.

 

محمدی زاده با اشاره به نامگذاری سیزده رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) به نام روز مرد و پدر تصریح کرد: نامگذاری روز ولادت حضرت علی(ع) به نام روز مرد و پدر، مبیّن جایگاه پدران بزرگوار در نظام اسلامی است.

 

استاندار بوشهر یادآور شد: پدران و مردان ایران اسلامی با الگوبرداری از شیوه و منش مولای متقیان، زمینه پیشرفت و موفقیت کشور را در تمام ابعاد فراهم می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه، حضرت علی (ع) در مکتب نبوت پرورش یافت و با سیره و منش و گفتار و رفتار خود، دلهای تشنه‌ حقیقت را از چشمه بی‌پایان الهی سیراب کرده ابراز داشت: ۱۳ رجب در واقع سالروز ولادت بزرگمردی است که مظهر عدالت و یکتاپرستی است و پدران این سرزمین باید از الگوی بی‌نظیر خود پیروی کنند.

 

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب سیزدهم رجب سالروز ولادت نخستین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی (ع) را به همه مردم بویژه پدران و مردان استان بوشهر تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم در پرتو عنایات ائمه اطهار، در تمام عرصه‌ها به موفقیت برسیم.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34147
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین