پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/17 - 10:43
  • - تعداد بازدید: 242
  • - تعداد بازدیدکننده: 237
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
استاندار بوشهر خبر داد

واگذاری زمین مسکونی به همه خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی استان بوشهر

استاندار بوشهر با بیان اینکه ساخت مسکن و واگذاری زمین در نقاط شهری و روستایی استان تسریع یافته است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی تا هفته دولت امسال کسانیکه تحت پوشش بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی استان قرار دارند صاحب زمین مسکونی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در گردهمایی مدیران و معاونان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تبریک عید غدیر به جنگ خندق اشاره کرد و اظهار داشت: در جنگ خندق یا همان غزوه احزاب، سپاه مسلمان تحت فرمان پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) مقابل لشکر کفر و دشمنان اسلام قرار گرفتند و با هیبت و اقتدار مسلمانان از جمله حضرت علی علیه‌السلام دشمن شکست خورد.

وی با بیان اینکه در جنگ احزاب همه دشمنان اسلام در یک جبهه مقابل مسلمانان و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) قرار گرفتند گفت: دشمنان برای خشکاندن ریشه‌کن اسلام جنگ احزاب را آغاز کردند و این حادثه بزرگترین و سخت‌ترین امتحان و آزمون برای مسلمانان محسوب می‌‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی از همان ابتدا در مقابل جنگ احزاب قرار گرفت تصریح کرد: تمام دشمنان انقلاب اسلامی با همه ظرفیت‌ها وارد میدان و ناکام شدند و شکست خوردند.

وی اضافه کرد: این بشارت به مردم بدهم که نخستین شمشیر بر بدن شیطان بزرگ آمریکا توسط انقلاب اسلامی وارد شد و ستون آمریکا در حال فروپاشی است و ان‌شاءالله در سال‌های نزدیک شاهد فروپاشی کامل شیطان بزرگ در جنگ احزاب امروز خواهیم بود.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش مسجد در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از مسجد آغاز شد و توسط مسجدی‌ها در دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی فداکاری شد و آینده انقلاب اسلامی هم مرهون خدمات مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، نمازگزاران و ائمه جماعات است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ان‌شاءالله همانگونه که در حکومت 5 ساله حضرت علی علیه‌السلام امنیت برقرار و مسکن و اشتغال دچار تحریم و مشکل بود ان‌شاءالله در دولت سیزدهم آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و انقلابی مشکل مردم در استان بوشهر در  حوزه اشتغال و مسکن برطرف می‌شود.

وی با اشاره به برقرار امنیت پایدار در استان بوشهر تصریح کرد: موضوع مسکن مردم به‌صورت جدی حل می‌کنیم و ان‌شاءالله تا هفته دولت امسال به تمام کسانیکه تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید استان بوشهر قرار دارند به آنان زمین مسکونی واگذار می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در ادامه به همه واجدان شرایط، مسکن و یا زمین مسکونی در نقاط شهری و روستایی واگذار می‌شود گفت: در  حوزه اشتغال نیز طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده و ان‌شاء‌الله همه جوانان استان بوشهر از شغل مطمئن و آبرومند برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار,گزارش تصویری
  • کد خبر : 37217
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین