پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/01/17 - 21:50
  • - تعداد بازدید: 150
  • - تعداد بازدیدکننده: 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر:

نقش خانواده‌ها در مدیریت فرهنگ حجاب پررنگ‌تر شود

استاندار بوشهر با بیان اینکه ترویج فرهنگ بی حجابی با برنامه‌ریزی دستگاه‌های مختلف جاسوسی و ضد انقلاب خارجی انجام می‌شود گفت: در این راستا ضمن افزایش آگاهی مردم، نقش خانواده‌ها در مدیریت فرهنگ حجاب پررنگ‌تر شود.

محمدی زاده استاندار بوشهر

استاندار بوشهر با بیان اینکه ترویج فرهنگ بی حجابی با برنامه‌ریزی دستگاه‌های مختلف جاسوسی و ضد انقلاب خارجی انجام می‌شود گفت: در این راستا ضمن افزایش آگاهی مردم، نقش خانواده‌ها در مدیریت فرهنگ حجاب پررنگ‌تر شود.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، همه آحاد جامعه مسئول هستند اظهار داشت: اقدامات فرهنگی در حوزه ترویج عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های متولی و خانواده‌ها انجام شود.

 

وی با تاکید بر برخورد با گروه‌های سازمان‌یافته در عرصه ترویج فرهنگ بی حجابی بیان کرد: با گروه‌های سازمان یافته‌ای که فرهنگ بی حجابی در فضای مجازی و حقیقی ترویج می‌کنند دستگاه‌های ذیربط برخورد می‌کنند.

 

استاندار بوشهر ادامه داد: ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی موظف شدند در مدیریت فرهنگ عفاف و حجاب اقدام کنند.

 

استاندار بوشهر با اشاره به نقش اصناف در این حوزه اضافه کرد: برای اصناف در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وظایفی تعریف شد و در این راستا با توجه به نقش خانواده‌ها که مردم استان بوشهر متدین و انقلابی هستند و استان بوشهر یک جامعه سنتی و خانوادگی است باید نقش خانواده‌ها در مدیریت حجاب پررنگ‌تر شود.

 

محمدی‌زاده اضافه کرد: جای هیچ نگرانی در این عرصه وجود ندارد و ان‌شاءالله با اقدام جمعی که توسط مسئولان و مردم انجام می‌شود سال 1402 را یکسال خوب در حوزه عفاف و حجاب پیش‌بینی می‌شود و اتفاقات خوبی شاهد خواهیم بود.

 

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: کسانی که اقدام به کشف حجاب کرده‌اند بعضاً متوجه نیستند که پشت این جریان سرویس‌های جاسوسی، دستگاه‌های اطلاعاتی و ضد انقلاب خارجی قرار دارند و بدون شک افراد ناآگاه با اطلاع از این موضوع، خودشان را اصلاح می‌کنند و از این افراد درخواست می‌شود به این مهم توجه ویژه کنند.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 35320
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین