پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/03/10 - 12:14
  • - تعداد بازدید: 117
  • - تعداد بازدیدکننده: 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست دفتر جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر تاکید کرد:

مردمی سازی سرمایه گذاری در بخش تولید استان با استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها

سرپرست دفتر جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر بر مردمی سازی سرمایه گذاری در بخش تولید استان با استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها تاکید کرد.

سرپرست دفتر جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر بر مردمی سازی سرمایه گذاری در بخش تولید استان با استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها تاکید کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، ضرغام حیدریه سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری گفت: یکی از عوامل مؤثر در تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، مردمی سازی اقتصاد خصوصاً در بخش تولید است.

 

وی اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از سوی منتخبین جامعه در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند فلذا ورود آنها در حوزه سرمایه‌گذاری علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه تحت مدیریت خویش و اشتغال برای منطقه، زمینه مناسب برای مردمی سازی اقتصاد را به‌همراه خواهد داشت.

 

حیدریه افزود: در همین راستا و به میزبانی دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت و رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس پیرامون هم اندیشی و مباحثه در خصوص چهار حوزه بازیافت پسماندهای صنعتی و شهری، پرورش جلبک، پرورش صدف و کشت کاکتوس اپونتیا برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در این نشست کاربردی، شرکت‌های دانش بنیان مجری و حامی این طرح‌ها به معرفی و ارائه مطالب خود پرداختند.

 

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر، اظهار امیدواری کرد با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان زمینه صنعتی و تجاری سازی محصولات، تولیدات و اختراعات آنها مهیا شود و مشارکت دهیاران و شهرداران استان نیز برای سرمایه گذاری در این راستا فراهم شود.

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 36580
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین