پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/08 - 12:42
  • - تعداد بازدید: 276
  • - تعداد بازدیدکننده: 274
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست بررسی عملکرد فرمانداری بوشهر تاکید شد؛

لزوم ساماندهی سواحل و تفرجگاه های شهرستان بوشهر

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در نشست بررسی عملکرد فرمانداری بوشهر بر لزوم ساماندهی سواحل و تفرجگاه های شهرستان بوشهر تاکید کرد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در نشست بررسی عملکرد فرمانداری بوشهر بر لزوم ساماندهی سواحل و تفرجگاه های شهرستان بوشهر تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، جلسه بررسی عملکرد فرمانداری بوشهر در سال ۱۴۰۱ و تشریح اقدامات سال جاری در دفتر امور اجتماعی با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بوشهر و کارشناسان حوزه اجتماعی برگزار شد.

 

سید عباس موسوی نژاد در این جلسه ضمن بررسی عملکرد حوزه اجتماعی فرهنگی فرمانداری بوشهر به موارد مهم و اثر گذار فعالیت ها اشاره و از زحمات و تلاش های این مجموعه تقدیر کرد.

 

موسوی نژاد تمامی دستوالعمل های ابلاغی از سوی وزارت کشور را یادآور شد و خواستار اجرای کامل وظایف ذاتی حوزه اجتماعی توسط فرمانداری شد.

 

وی اضافه کرد: انتظاری که جامعه از حوزه اجتماعی دارد فراتر از توانایی دستگاه‌های اجرایی است و این مهم صورت نمی پذیرد مگر با مشارکت مردم و همت فعالان اجتماعی که باید با برنامه ریزی هدفمند در سال جاری علاوه بر اجرای دستورات ابلاغی از سوی سازمان به حل مسایل اجتماعی و خواسته های جامعه نیز پرداخت.

 

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری بوشهر به لحاظ اداری و موقعیت مکانی و سیاسی دارای جایگاه ویژه ای است، خواستار برنامه ریزی دقیق برای اجرای برنامه هایی در حوزه ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها، ارتقا سرمایه اجتماعی، ساماندهی وضعیت کودکان کار و متکدیان و ... توسط این فرمانداری شد.

  • گروه خبری : مدیران ستادی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 37608
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین