پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/25 - 13:34
  • - تعداد بازدید: 220
  • - تعداد بازدیدکننده: 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تاکید کرد:

لزوم تشکیل ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان‌های استان بوشهر

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر بر لزوم تشکیل ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان‌های استان بوشهر تاکید کرد.

دکتر موسوی نژاد مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر بر لزوم تشکیل ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان‌های استان بوشهر تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سید عباس موسوی نژاد مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان بوشهر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در راستای زدودن بی‌سوادی و افزایش نرخ سواد در جامعه بویژه در روستاهای دوردست، اهتمام جدی داشته و در استان بوشهر نیز اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

 

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، نرخ باسوادی در استان بوشهر حدود ۳۹ درصد بود که اکنون به ۹۷.۹۲ درصد رسیده و برای باسواد کردن تمام افراد جامعه از همه ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

 

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: کاهش نرخ بی سوادی، شناسایی بی‌سوادان و موفقیت در ادامه تحصیل بازماندگان از تحصیل نیازمند همت و برنامه ریزی جدی در سطح استان و شهرستان‌هاست.

 

موسوی نژاد بر تلاش همه جانبه دستگاه‌های ذیربط و ضرورت توسعه آموزش و سواد و کاهش بی‌سوادی تاکید کرد.

 

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر بر تشکیل شورای پشتیبانی و ستاد انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان‌ها تاکید کرد.

 

در این نشست، مقرر شد با هماهنگی در سطح استان و شهرستان‌ها، از همه ظرفیت‌ها برای کمک به پیگیری کنندگان ستاد که هر کدام مسئول شناسایی و آموزش ۱۰ نفر از بیسوادان هستند، کمک کنند تا روند باسوادی تسریع شود.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 34481
کلمات کلیدی

تصاویر

دکتر موسوی نژاد مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین