پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/03/13 - 14:53
  • - تعداد بازدید: 72
  • - تعداد بازدیدکننده: 72
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم تبیین افتخارآفرینی‌های شهدا و ایثارگران برای نسل جوان و نوجوان

استاندار بوشهر بر لزوم تبیین افتخارآفرینی‌های شهدا و ایثارگران برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

استاندار بوشهر بر لزوم تبیین افتخارآفرینی‌های شهدا و ایثارگران برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در جلسه شورای فرهنگ ترویج ایثار و شهادت استان بوشهر اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود برای اعتلای نظام اسلامی فداکاری کردند و تکریم خانواده شاهد و بزرگداشت یاد و نام شهدای والامقام وظیفه مردم و مسئولان است.

 

وی با گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد از اعزام ۳ هزار نفر از استان بوشهر به مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد و افزود: با همکاری نهادهای ذیربط، ۳ هزار نفر برای بزرگداشت مراسمات نیمه خرداد به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام شده‌اند.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تداوم راه نظام اسلامی، از مهم‌ترین آرمان‌های شهدا و ایثارگران بوده و همه ما باید در این راستا گام برداریم.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند ماه گفت: انتخابات عرصه رویارویی جبهه انقلاب با جبهه ضدانقلاب است و دشمن تمام توانش را برای کمرنگ کردن انتخابات و حضور حداقلی مردم به کار گرفته که البته به اهدافشان نخواهند رسید.

 

محمدی زاده بیان کرد: جوانان و نوجوانان باید با فرهنگ شهید و شهادت انس پیدا کنند و تبیین افتخارآفرینی‌های رزمندگان و شهدا برای نسل امروز ضروری است.

 

استاندار بوشهر بر برگزاری یادواره شهدا در مدارس استان تاکید کرد و افزود: سال تحصیلی آینده، هر مدرسه حداقل ۲ یادواره شهدا را برگزار می‌کند.

 

محمدی زاده از برگزاری یادواره‌های شهدا در دانشگاه‌ها خبر داد و بیان داشت: هر دانشگاه استان، ۲ مراسم بزرگداشت شهدا را تدارک ببیند که یک مراسم در دانشگاه و یک مراسم را در میادین سطح شهر برگزار کنند.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدا در مدارس با محوریت دانش‌آموزان و در دانشگاه‌ها با محوریت دانشجویان باشد و صفر تا صد مراسمات توسط این عزیزان انجام شود.

 

وی خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات شد و گفت: تصاویر شهدا باید در ادارات، نصب و خاطرات و وصایای این اسوه‌های مقاومت، ترویج شود.

 

استاندار بوشهر بر لزوم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، در این راستا اقدامات خوبی انجام داده که باید تا حصول نتیجه نهایی، تداوم یابد.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 36629
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین