پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/07 - 09:57
  • - تعداد بازدید: 126
  • - تعداد بازدیدکننده: 122
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر مطرح کرد

فراهم شدن تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از فراهم شدن تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 11 اسفند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست با وزیر کشور در راستای تشریح وضعیت سیاسی، امنیتی و انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: جهت آمادگی برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استان بوشهر در جزیره خارک، همایش آموزشی ویژه مسئولین آموزش انتخابات استانداری‌ها و هیات‌های نظارت سراسر کشور برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین با تشکیل به موقع ستاد انتخابات استان و به منظور تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه 1402 تعداد 5 جلسه ستاد انتخابات تاکنون تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین تعداد 10 نشست اختصاصی با معاونین فرماندار و بخشداران حوزه های انتخابیه چهار گانه استان  تا اردیبهشت 1402 برگزار شده است.

پورات گفت: چالش های موجود در ارتباط با موضوع زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رای در سراسر استان شناسایی شد و اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات زیر ساختی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: برگزاری نشست های صمیمانه و هم اندیشی با  تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان، دانشجویان، نخبگان، هئیات مذهبی، جوانان، بانوان،نوجوانان، صنعتگران، ایثارگران و خبرنگاران  در محل استانداری، فرمانداری و بخشداری ها از دیگر برنامه‌های مستمر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استان بوده است.

پورات با اشاره به وضعیت انتصاب مدیران در فرمانداری و بخشداری‌های استان در دولت سیزدهم بیان کرد: تاکنون 10 فرماندار از مجموع 10 فرماندار و 21 معاون فرماندار از مجموع 23 معاون و 22 بخشدار از مجموع 27 بخشدار در استان بوشهر منصوب شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: در مقابله جدی با جریان سازمان یافته و هدفمند کشف حجاب و پخش تصاویر ضد اخلاقی در استان و برخورد قضایی با مکشفین و همچنین در جریان اغتشاشات و تجمعات اعتراضی سال 1401 که در شهرستان‌های استان به وقوع پیوست، با حضور میدانی اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها اعتراضات بدون خسارت جانی و مالی به ویژه اعتراضات کارگری در شهرستان‌های عسلویه و کنگان مدیریت شد.

وی در پایان عنوان کرد: گام‌های موثری در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، نظم عمومی و احساس امنیت، تقویت وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب در استان بوشهر از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برداشته شده است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37572
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین