پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/12/25 - 10:48
  • - تعداد بازدید: 123
  • - تعداد بازدیدکننده: 119
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
باحضور استاندار بوشهر

طرح‌های عمران شهری جم افتتاح و اجرایی شد

با حضور استاندار بوشهر به مناسبت نکوداشت روز جم طرح‌های عمران شهری جم با اعتبار 28 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

با حضور استاندار بوشهر به مناسبت نکوداشت روز جم طرح‌های عمران شهری جم با اعتبار 28 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر احمد محمدی‌زاده صبح امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمران شهری شهرستان جم با تبریک روز جم و بهار طبیعت و قرآن و قدردانی از تلاش مسئولان در تحقق مطالبات مردم و اجرای بزرگ، اظهار داشت: تلاش مسئولان نظام اسلامی در همه عرصه‌ها رفاه و آسایش مردم و رضایت‌مندی خداوند متعال و آحاد جامعه است.

استاندار بوشهر با اشاره به توافق جمهوری اسلامی ایران با کشور عربستان، به فتح مکه توسط پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و توانمندی، و ضعف و مشکلات در جبهه دشمن با بزرگ‌منشی ایران اسلامی با عربستان ارتباط برقرار می‌کند.

وی ارتباط با عربستان را کار پیامبرگونه جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: در این راستا از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور تشکر می‌شود.

محمدی‌زاده نظام اسلامی را خدمتگزار دانست و خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی، واحدهای صنعتی و خدماتی در شهرستان جم حکایت از تلاش مسئولان اجرایی و توجه به مطالبات مردم است.

استاندار بوشهر، 24 اسفند روز نکوداشت شهرستان جم را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: از دهه مبارک فجر تا امروز و در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر طرح‌های مهمی در شهرستان جم افتتاح شده است

وی پروژه آبرسانی به جم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این پروژه که 14 سال پیش اجرایی شده بود با تدابیر ویژه دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و با بسیج همه امکانات زمینه تسریع و تکمیل آبرسانی جم فراهم شد.

محمدی‌زاده این مهم را حاصل وحدت، همدلی و مجاهدت مسئولان دانست و تصریح کرد: با آبگیری سد باغان و اتمام خط انتقال آب از سد به پالایشگاه گاز شهرستان جم برای نخستین بار چاه‌های آب در این شهرستان بسته و ذخیره آب زیرزمینی در منطقه تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر از دهه فجر تاکنون، امروز سومین مراحل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در جم شاهد هستیم گفت: این گونه فعالیت و خدمات در نظام اسلامی بی‌نظیر است و نشان از توجه ویژه مسئولان اجرایی به خواسته‌های مردم است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 35058
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین