پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/03/27 - 16:18
  • - تعداد بازدید: 248
  • - تعداد بازدیدکننده: 237
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر مطرح کرد

ضرورت تشکیل کارگروه مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز در شهرستان‌های استان بوشهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تشکیل جلسه کارگروه مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز در شهرستان‌های استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی این استان اجرای طرح مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز مهم و حیاتی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد هادی رستمیان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش دما در استان اظهار داشت: مدیریت مصرف برق در دستور کار همگان قرار گرفته شود تا از ایجاد مشکل در این حوزه جلوگیری شود.

وی تشکیل کارگروه مدیریت مصرف برق در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: روند مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی رصد و هشدارهای لازم به بخش‌های پر مصرف ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر باتأکید بر پیش‌بینی دقیق هواشناسی برای موج گرما و وضعیت آب و هوایی گفت: برای جلوگیری از بحران کم آبی جمع‌آوری انشعاب آب غیرمجاز در شهرها و روستاها به ویژه در خانه باغ‌ها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار گرفته شود.

رستمیان جلوگیری از حریق در مراتع و منابع طبیعی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش پوشش گیاهی در مراتع به سبب بارش باران در فصل گذشته، تمهیدات لازم برای جلوگیری از آتش‌سوزی در مراتع مورد توجه قرار گرفته شود.

وی تشکیل جلسه کارگروه مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز در شهرستان‌های استان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی این استان اجرای طرح مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز مهم و حیاتی است و در مجموع آثار آن به مردم برمی‌گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تجهیز بنادر استان به دستگاه‌ها و امکانات اطفا حریق را یک ضرورت دانست و گفت: در این راستا استقرار شناور آتشخوار، تجهیزات اطفا حریق و استفاده از ظرفیت مردمی مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون عمرانی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 36870
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین