پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/10 - 09:31
  • - تعداد بازدید: 237
  • - تعداد بازدیدکننده: 229
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر

زمین‌های مسکونی طرح جوانی جمعیت در شهرستان‌های دیر و کنگان واگذار شد

همزمان با دهه امامت و ولایت زمین‌های مسکونی طرح جوانی جمعیت در شهرستان‌های دیر و کنگان به خانواده‌های دارای 3 فرزند به بالا واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدهادی رستمیان در آیین واگذاری زمین به خانواده‌های سه‌فرزندی در شهرستان دیر و کنگان در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه ولایت و امامت اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به مردم، در استان بوشهر با دستور استاندار شاهد تلاش شبانه‌روزی و مستمر برای رضایت‌مندی مردم هستیم.

وی افزود: در راستای حمایت از خانواده و در اجرای طرح جوانی جمعیت، واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزندی در استان بوشهر آغاز شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در نخستین روز دهه ولایت و امامت، در شهرستان دشتی و در دومین روز نیز در شهرستان‌های دیر و کنگان، زمین به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

رستمیان تصریح کرد: این طرح در واقع، سیاست تشویقی دولت است که در استان‌های مختلف در حال اجراست که با جدیت و با همراهی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر با شتاب خوبی اجرایی شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان واجدشرایط با در دست داشتن مدارک و مستندات مورد نیاز به فرمانداری‌ها یا مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن مراجعه و با طی مراحل لازم، ساز و کار واگذاری زمین به مردم انجام می‌شود.

رستمیان، با بیان اینکه هر تعداد متقاضی داشته باشیم در واگذاری اراضی مشکلی نداریم گفت: در برخی شهرها، زمین به شکل ویلایی واگذار می‌شود و در برخی شهرها نیز که کمبود اراضی داریم، به صورت طبقاتی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون عمرانی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 37097
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین