پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/07 - 14:48
  • - تعداد بازدید: 142
  • - تعداد بازدیدکننده: 130
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر

روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در بخش‌های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان که در شاخص‌های ارائه منظم گزارش، بروزرسانی سامانه و حضور فعال در فضای مجازی و ارائه خلاقیت در تولید محتوا به جامعه هدف موفق بوده‌اند تجلیل شد.

در این زمینه در شاخص ارائه گزارش، روابط عمومی دامپزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی و در شاخص بروزرسانی سامانه و حضور فعال در فضای مجازی روابط عمومی ادارات منابع طبیعی، هلال احمر و بیمه سلامت برتر شدند.

در بخش شاخص فعالیت رسانه‌ای، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، آموزش فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و در بخش تهیه و انتشار نشریه سازمان صمت، شرکت آب و فاضلاب و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص ارائه خلاقیت در تولید و ارائه به مخاطب روابط عمومی دستگاه‌های بنیاد مسکن، پارک علم و فناوری خلیج فارس و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برتر و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37055
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین