پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/24 - 09:56
  • - تعداد بازدید: 197
  • - تعداد بازدیدکننده: 181
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر:

حل مشکلات سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر در اولویت قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به نقش تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در حل مشکلات مختلف جامعه گفت: حل مشکلات سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی با حضور در موسسۀ ماندستان آیین بوشهر اظهار داشت : فعالیت‌های بسیار ارزشمند و موثر در سمن‌های استان انجام می‌شود که ستودنی است.

وی ضمن بررسی مشکلات سازمان‌های مردم نهاد تصریح کرد: پای حل کردن مشکلات سمن‌های استان ایستاده‌ایم و یقیناً ظرفیت‌های موجود در استان مسیر را هموارتر می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: در بسیاری موارد با فعال شدن سازمان‌های مردم نهاد و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین ساماندهی امورات و خدمات همراه با نوآوری تسهیل و تسریع می‌شود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیز از خدمات این سازمان مردم نهاد که در راستای حفظ آیین و رسوم استان و اشاعه فرهنگ بومی و محلی تلاش می‌کند تقدیر کرد.

موسوی‌نژاد بیان کرد: برای رفع و کاهش مشکلات ضروری است دستگاه‌های متولی برای خود یک وحدت رویه داشته و علاوه بر نظارت حمایت از فعالیت و عملکرد آنها داشته باشند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در امورات مختلفی که به مردم محول شده برای رسیدن به اهداف آنان تسهیلگری شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی,گزارش تصویری
  • کد خبر : 37875
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین