پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/05/24 - 09:33
  • - تعداد بازدید: 139
  • - تعداد بازدیدکننده: 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر خبر داد

تشکیل اولین تشکل محلی استان در روستای سالم اباد تنگستان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به تشکیل نخستین تشکل محلی مردم نهاد استان گفت: تاکنون 297 تشکل و انجمن مردم نهاد در حوزه‌های مختلف در استان ثبت شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، همزمان با روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اولین تشکل محلی استان در روستای سالم آباد تنگستان تشکیل شد.

این تشکل که با درخواست اهالی و جوانان روستا با حمایت دفتر امور اجتماعی استانداری و بخشداری دلوار پس از چند جلسه گفتگو و شناخت اهداف و نوع فعالیت تشکل سرانجام به نتیجه رسید.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این نشست اظهار داشت: نقش اهالی و مشارکت و هم‌افزایی اهالی روستای سالم آباد در شکل گیری این تشکل محلی ستودنی است.

سید عباس موسوی‌نژاد افزود: در صورت توانمندسازی این انجمن‌ها و یاری گرفتن از آنها مسائل و مشکلات روستا سریعتر حل می‌شود.

وی بیان کرد:  تشکل‌های محلی از طریق کسب مهارت و با توجه به اشرافیتی که به روستا دارند، می توانند مسائل اجتماعی و فرهنگی روستا را شناسایی، دسته بندی و اولویت‌بندی کرده و با همراهی دهیاری و شورای روستا و حمایت بخشداران، همچنین بهره‌برداری از منابع محلی و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی معضلات و مشکلات روستا را حل کنند.

موسوی‌نژاد از فعالان اجتماعی دیگر روستاهای استان بوشهر خواست تا برای بهبود وضعیت روستا، نسبت به راه اندازی تشکل‌های محلی اقدام کنند.

انتهای پیام/190

  • گروه خبری : مدیران ستادی ,گزارش تصویری
  • کد خبر : 37873
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین