پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/24 - 14:20
  • - تعداد بازدید: 108
  • - تعداد بازدیدکننده: 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

برگزاری انتخابات پرشور در استان بوشهر هدف‌گذاری شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد دولت است که اجرایی شدن این رویکرد در این استان هدف‌گذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست هم‌اندیشی انتخابات با فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای همکاری ادارات و تمامی نهادهای اجرایی با ستاد انتخابات در استان و تمامی شهرستان‌ها مکاتبات لازم صورت پذیرفته و مکلف هستند طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات تمامی دستگاه‌های اجرایی با ستاد همکاری لازم داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین پیگیری در جهت تجهیز بخشداری‌ها به فیبر نوری توسط فناوری اطلاعات استانداری و شرکت مخابرات استان بوشهر در حال انجام است.

وی گفت: به زودی جلسه ستاد انتخابات استان با حضور فرمانداران با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات برای برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

پورات با اشاره به اینکه مدیران استانی به ویژه فرمانداران به صورت مستمر با اقشار مختلف مردم در راستای پیگیری مسائل و مشکلات آنان نشست داشته باشند و در مناطق حضور یابند، عنوان کرد: فرمانداران در راستای جهاد تبیین و انعکاس اقدامات و عملکرد دولت به ویژه در شهرستان‌های خود به تقویت روابط عمومی فرمانداری‌ها و تجهیز نمودن آنها توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تمام تاکید و تلاش ما در برگزاری انتخابات اسفند ماه اجرای ۴ مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت بالا به عدم جانبداری مسئولین از کاندیداها و همچنین عدم استفاده امکانات بیت المال به نفع یا علیه کاندیدا است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی
  • کد خبر : 37334
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین