پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/04/18 - 12:06
  • - تعداد بازدید: 87
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته مالیات صورت گرفت؛

بازدید سرزده مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر از اداره کل امور مالیاتی استان+ تصویر

مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر به مناسبت هفته مالیات به طور سرزده از اداره کل امور مالیاتی استان بازدید و بر فرآیند وصول و تشخیص مالیات مودیان استان بوشهر نظارت و در جریان روند ارائه خدمات در این سازمان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر،  مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر به مناسبت هفته مالیات به طور سرزده از اداره کل امور مالیاتی استان بازدید و بر فرآیند وصول و تشخیص مالیات مودیان استان بوشهر نظارت و در جریان روند ارائه خدمات در این سازمان قرار گرفت.

 صادق بوستانی در این بازدید ضمن گفتگوی چهره به چهره با مردم در جهت پیگیری و رفع مشکلات آنها تاکید و اظهار کرد: مطابق اصل ۵۱ قانون اساسی هیچ نوع مالیاتی مگر به موجب قانون،مواردمعافیت و بخشودگی وضع نمی شود.

مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر جهت سالم سازی محیط و مبارزه با فساد، پیگیری و تعقیب مالیات گریزان را تاکید موکد نمود و گفت: به موجب قانون هرگونه امتیاز مالیاتی برای اشخاص خارج از موارد مطرح در قوانین مخالف این اصل و از مصادیق تبعیض ناروا و مغایر بند ۹ اصل سوم قانون اساسی خواهد بود.

وی در پایان ضمن تاکید بر داشتن برنامه برای جلوگیری از فرار مالیاتی، تسریع در صدور گواهی موضوع ماده ۱۸۶ و تبصره ۱ آن را جهت رضایتمندی جامعه هدف دستگاه مذکور درخواست و پیگیری کرد.

همچنین جواد رستمی نیز در این دیدار سرزده ضمن بیان عملکرد سال گذشته امور مالیاتی استان بوشهر، در ارتباط با وضعیت مودیان بزرگ و خرد و برنامه سال جاری گفت: مالیات پوزها و مالیات خودروهای گران‌قیمت از جمله مسایل و دغدغه‌های مهم این حوزه است که امیدواریم مرتفع شود.

مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر در ارتباط با کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی در این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

برگزاری نشست با حضور مودیان بزرگ مالیاتی استان در سالن لیان، جلسه با شهرداران و دهیاران استان در ارتباط با ارزش افزوده و نحوه هزینه‌کرد آن، برپایی جلسه با حضور مدیران کل مرتبط با ارزش افزوده و آلایندگی برای بررسی وصول اعتبارات، مکاتبات لازم به منظور تسریع در اجرای قوانین و مقررات مربوط به اخذ عوارض آلایندگی و پیشنهادات مربوط به ساز و کار اخذ و نحوه توزیع ارزش افزوده از جمله مصوبات نشست با مدیران و کارشناسان امور مالیاتی استان بوشهر بود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : مدیران ستادی
  • کد خبر : 37319
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین