پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/12/21 - 17:05
  • - تعداد بازدید: 149
  • - تعداد بازدیدکننده: 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر :

ایجاد پارک‌های جنگلی از شمال تا جنوب استان بوشهر در دستور کار قرار دارد

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

استاندار بوشهر گفت: ایجاد پارک‌های جنگلی از شمال تا جنوب استان بوشهر در دستور کار قرار دارد که اراضی آن تعیین و امسال عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در کشت نهال جنگلی در منطقه سیاه منصور تنگستان با بیان اینکه ائمه طهارت علیه‌السلام تأکیدات فراوانی بر توسعه فضای سبز و کشت نهال کرده‌اند اظهار داشت: درخت و فضای سبز جزء‌ای از زندگی انسان محسوب می‌شود و زمانی زندگی قابل سکونت است که طبیعت سبز در کنار آن قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز و کشت نهال دارد گفت: در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی یک میلیارد نهال در 4 سال و سالانه 250 میلیون درخت در کشور کاشته می‌شود که سهم استان بوشهر کشت 4 میلیون نهال در نقاط مختلف است.

استاندار بوشهر نقش کشت درخت در احیا محیط زیست را مهم دانست و تصریح کرد: ایجاد پارک‌های جنگلی از شمال تا جنوب استان بوشهر در دستور کار قرار دارد که اراضی آن تعیین و امسال عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

محمدی‌زاده توسعه کشت نهال در سواحل متناسب با شرایط آب و هوایی از جمله درختان حرا را یکی از برنامه‌های مهم استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: کاشت درخت در سواحل و حاشیه دریا مورد توجه ویژه قرار دارد و سهم هر بوشهری سالانه کشت سه درخت و لازم است مردم به کاشت و نگهداری درخت برای توسعه فضای سبز توجه ویژه کنند.

وی در ادامه از آمادگی استان بوشهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: همه امکانات در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله شهرهای ساحلی برای پذیرایی از گردشگران آماده است و زیرساخت‌ها در عرصه بهداشتی، حمل و نقل، ترافیک، تأمین کالاهای اساسی برنامه‌ریزی شده است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر ظرفیت مهمی در عرصه گردشگری دارد که پیش بینی حضور میلیون‌ها نفر گردشگر در استان شده است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 35009
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین