پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/03/10 - 13:50
  • - تعداد بازدید: 217
  • - تعداد بازدیدکننده: 214
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خبر داد

استفاده از توان دانش‌آموختگان دانشکده‌های فنی در صنایع استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت ارشد این استان، استفاده از توان علمی و فنی دانش‌آموختگان دانشکده‌های فنی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه اتمی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست با مدیر کل دفتر مرکزی حراست و مشاور عالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: یکی از اولویت ها و اهداف ما در استان بوشهر پیوند مرکز صنعتی واقع در استان با دانشگاه و دانشکده های فنی و حرفه ای است که باید فرایند این ارتباط تسهیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از دیگر برنامه های ما، بهره مندی از فارغ التحصیلان دانشگاه های فنی استان در صنایع به ویژه در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی است که باید فنی حرفه ای آموزش و همکاری لازم جهت جذب آنان انجام دهد.

وی افزود: با همکاری و ظرفیت دستگاه های اجرایی استان به ویژه مجموعه شهید محلاتی و ارتش، کارگاه های دانشکده فنی استان تجهیز خواهند شد.

پورات با اشاره به بررسی و رفع مشکلات دانشکده الزهرا(س) و امام خامنه ای بوشهر، بیان کرد: همچنین موضوع پل هوایی دانشکده امام خامنه ای را به صورت ویژه پیگیر هستیم و مقرر شد در جلسه کمیسیون دانشجویی تصمیمات لازم در این رابطه گرفته شود.

در پایان این نشست، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مراتب پشتیبانی و حمایت کامل مجموعه استان از دانشگاه فنی و حرفه‌ای را از جمله اهداف و برنامه‌های استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی,گزارش تصویری
  • کد خبر : 36585
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین