پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1401/11/21 - 11:13
  • - تعداد بازدید: 277
  • - تعداد بازدیدکننده: 263
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

استاندار بوشهر خبر داد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۷ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در استان

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۷ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۷ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مخابراتی در دشتستان با اشاره به اینکه بارندگی‌های خوبی در دو ماه اخیر در سطح استان بوشهر داشتیم اظهار داشت: بارندگی‌ها سبب شد که سدها، سرریز و بندها، پر آب و نخیلات نیز سیراب شوند. 

 

 وی به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان بوشهر اشاره کرد و افزود: دریا، نفت و گاز، اراضی حاصلخیز کشاورزی، صنعت، آبزیان و معادن و ...از ظرفیت‌هایی هستند که یکجا در اختیار استان است و باید استفاده بهینه کنیم. 

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: خداوند توجه خاصی به این سرزمین داشته و باید شکرگذار نعمت‌های ویژه پروردگار باشیم و به گونه صحیح و شایسته بهره ببریم. 

 

 محمدی زاده با بیان اینکه مردمی‌ترین نظام در کره زمین نظام جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: این نظام مبتنی بر ارزش‌های الهی و دینی است و مردم حتی در دوردست‌ترین روستاها از شان و جایگاه ارزشمندی برخوردارند.

 

 وی به طرح‌های دهه فجر در دشتستان اشاره کرد و یادآور شد: طرح‌های با کیفیت و ارزشمندی در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و مخابراتی و ... در این شهرستان افتتاح و اجرایی شده است. 

 

 استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی۷۷ پروژه مخابراتی با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و گفت: امروز این طرح‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و یا اجرایی می‌شوند.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 34375
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین