پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/06/03 - 11:34
  • - تعداد بازدید: 73
  • - تعداد بازدیدکننده: 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه فاضلاب بوشهر با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان

همزمان با دومین روز از هفته دولت و در آئینی با حضور استاندار بوشهر و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۲ پروژه فاضلاب شهر بوشهر با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

همزمان با دومین روز از هفته دولت و در آئینی با حضور استاندار بوشهر و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۲ پروژه فاضلاب شهر بوشهر با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان خدمات و دستاوردهای دولت و نظام اسلامی است و مردم باید با اقدامات دولت آشنا شوند.

وی افزود: دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می برد و اقدامات ارزشمندی در حال انجام است.

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه بزرگ فاضلاب شهر بوشهر با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و خاطر نشان کرد: نخستین پروژه شامل آغاز عملیات اجرایی ارتقاء، توسعه و بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر در ازای واگذاری بخشی از پساب است.

 وی افزود: مدت زمان اجرا این پروژه ۳۶ ماه و با ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

 

ابوالحسن عالی مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر نیز بیان کرد: مشخصات فنی پروژه شامل ارتقاء کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب موجود به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب در شبانه روز و احداث مدول های توسعه ای تصفیه خانه فاضلاب بوشهر به ظرفیت ۴۲ هزار مترمکعب در شبانه روز و بهره برداری از کل طرح فاضلاب شهر بوشهر است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در ارتباط با پروژه دوم نیز گفت: این پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر با ۱۵ هزار میلیارد اعتبار است که ظرف مدت ۲۴ ماه احداث می شود.

 

وی اضافه کرد: طول شبکه فاز اول پروژه فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر ۹۰ کیلومتر و دارای سه باب ایستگاه پمپاژ است که اعتبار آن نیز از محل منابع عمومی، تهاتر نفت و ماده ۵۶ تامین می شود.

 

عالی عنوان کرد: هدف اصلی از احداث این پروژه که همواره یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان بوشهری بوده، دفع صحیح و بهداشتی فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر است.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 38071
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین