پنجشنبه 29 شهریور 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 15:41
  • 1402/06/02 - 11:22
  • - تعداد بازدید: 50
  • - تعداد بازدیدکننده: 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور استاندار بوشهر انجام شد؛

آغاز برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر

ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا مرکز استان در حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا مرکز استان در حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر ، استاندار بوشهر در این آیین با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان در سطح استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

احمد محمدی‌زاده تصریح کرد: از مجموع یک هزار و ۱۵۹ طرح افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت استان بوشهر، یک هزار و ۷۶ طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و ۸۳ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۵۰ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان را شامل می شود.

 

وی عنوان کرد: از مجموع برنامه های این هفته، ۹۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۴۹ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان آغاز می شود.

 

محمدی‌زاده افزود: در نخستین روز از هفته دولت پروژه‌های ۲ شهرستان تنگستان و دشتی  افتتاح و عملیاتی می‌شود.

 

وی یادآور شد: در شهرستان تنگستان از ۱۴۴ طرح با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار، ۱۱۵ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز و ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی انجام می شود.

 

محمدی‌زاده اظهار کرد:  در شهرستان دشتی از ۱۳۶ طرح با اعتبار ۵۱۹ میلیارد تومان، ۱۰۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۳۳ طرح آغاز و ۳۰ برنامه شاخص اجرایی می شود.

  • گروه خبری : استاندار
  • کد خبر : 38023
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین